Łaciate zawsze w domu w kampanii Mlekpolu i Leo Burnett Warszawa
Opublikowany: 14-10-2019
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie i Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowały wielokanałową kampanię promującą mleko Łaciate, która będzie obecna w digitalu, social mediach, telewizji oraz nośnikach OOH.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie
-
Kobiety na wybory - apelują redaktorki naczelne Burdy