Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Kupując mieszkania nie wiadomo, ile zapłacimy za ogrzewanie. System certyfikatów energetycznych jest źle skonstruowany

308 0 0 00:02:18.9

Opublikowany: 02-10-2013

Koszty ogrzewania zajmują najwyższą pozycję w domowych rachunkach, a można je ograniczyć decydując się na kupno lub wynajęcie energooszczędnej nieruchomości. Od pięciu lat obowiązuje w Polsce system, który miał ułatwić wybór takich domów. Eksperci podkreślają, że został źle skonstruowany i nie jest wiarygodny.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL
294 00:01:21.9

Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL

Trwa kolejna wiosenna odsłona największej kampanii reklamowej w historii ROCKWOOL Polska – „Wybierz dobrze. Wybierz ROCKWOOL”. Bohaterowie kampanii – mała Mila i jej tata odkrywają, że produkty ze skalnej wełny ROCKWOOL mogą obdarzyć ich dom niezwykłymi mocami – trwałością, bezpieczeństwem i właściwościami wyciszającymi. Przekaz dociera do odbiorców przez wszystkie kanały medialne: telewizję, radio, kanały VOD, prasę, outdoor, portale internetowe oraz media społecznościowe. Dla bardziej dociekliwych, chcących się dowiedzieć jak to w praktyce jest możliwe, że ten niepozorny, niewidoczny materiał może zapewnić SUPERMOCE dla domu, które gwarantują domownikom bezpieczeństwo i komfort na lata, ROCKWOOL przygotował serię filmików, pokazujących w praktyce niezwykłe właściwości wełny skalnej.

supermoce reklamują Rockwool
659 1 0 00:00:32.0

supermoce reklamują Rockwool

Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.

Mimo ciepłej jesieni, duże zapotrzebowanie na węgiel
425 00:01:54.5

Mimo ciepłej jesieni, duże zapotrzebowanie na węgiel

Pomimo ciepłej jesieni zapotrzebowanie na węgiel ciepłowniczy jest na podobnym poziomie jak w ubiegłym roku. W przyszłym roku spodziewane są niewielkie spadki ceny węgla. Mimo polityki Unii Europejskiej zmierzającej do zmniejszenia udziału tego surowca w energetyce, w Polsce udział paliw alternatywnych pozostanie znikomy przez wiele lat.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc