Kubus Waterrr - korek nie kapie
Opublikowany: 02-07-2012
reklama napoju Kubus Waterrr pokazująca, że jego korek nie kapie
Opublikowany: 02-07-2012
reklama napoju Kubus Waterrr pokazująca, że jego korek nie kapie
Nowy spot organizacji SOS Wioski Dziecięce pod hasłem "Problemy dorosłych obciążają codzienność dzieci"
Ruszyła kampania zachęcająca do wspierania ogólnopolskiego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży zarządzanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Akcję fundacja przygotowała i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi Foszer Sawicki, Zenith i Lettly.
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię pod hasłem „Potrafię się zatrzymać”. Celem jest wsparcie rodziców małych dzieci w radzeniu sobie z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach wychowawczych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc