Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych

682 0 0 00:02:48.6

Opublikowany: 28-04-2014

Kryzys gospodarczy, który kilka lat temu odbił się na wysokości firmowych budżetów marketingowych, miał także swoje dobre strony – m.in. przekonał klientów do inwestowania w rozwiązania przynoszące konkretne, mierzalne efekty. Tym samym zmusił agencje reklamowe do stosowania często prostszych, ale skuteczniejszych środków przekazu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Bugaj: Polska nie jest przygotowana na ewentualny kryzys
340 00:02:57.1

Bugaj: Polska nie jest przygotowana na ewentualny kryzys

Długi pozostawione po kryzysie finansowym z 2008 roku w połączeniu ze spowolnieniem w chińskiej gospodarce mogą doprowadzić do kolejnego globalnego załamania. Tym razem rozmiary kryzysu byłby jednak jeszcze większe niż przed ośmioma laty – ostrzegają ekonomiści. Prof. Ryszard Bugaj uważa, że polski rząd nie jest dość mocno skoncentrowany na przewidywaniach i budowie scenariuszy na wypadek ewentualnej recesji. Jego zdaniem Polska skupia się jedynie na realizacji bieżących celów politycznych.

Czeka nas krach i wielki kryzys gospodarczy
626 00:01:29.2

Czeka nas krach i wielki kryzys gospodarczy

Rynki finansowe spodziewają się dużego kryzysu, ale nikt nie wie, kiedy on nastąpi i jakie zdarzenie go zapoczątkuje. Zdaniem Eckharda Horsta, prezesa firmy Trade Credit, nie wystąpi on raczej w tym roku, ale być może w przyszłym. Niebezpieczeństwo związane jest głównie z tym, że obecnie trudno przewidzieć zdarzenia ekonomiczne, bo zmieniły się mechanizmy.

Ożywienie w polskim budownictwie najwcześniej w przyszłym roku
565 00:02:34.1

Ożywienie w polskim budownictwie najwcześniej w przyszłym roku

Szansa na zażegnanie kryzysu w budownictwie infrastrukturalnym pojawi się dopiero w 2015 roku – prognozuje Polski Związek Pracodawców Budownictwa (PZPB). W wielu rozpoczętych postępowaniach przetargowych nie doszło jeszcze do etapu składania ofert, więc zdecydowana większość robót budowlanych ruszy dopiero za kilkanaście miesięcy. Najgorzej jest w sektorach finansowanych ze środków publicznych, a zwłaszcza unijnych.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc