Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Kryzys wymusił na Polakach poszukiwanie najtańszych produktów

464 0 0 00:02:24.5

Opublikowany: 27-05-2013

Spowolnienie gospodarcze odbija się na zachowaniach konsumentów. Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Carrefour Polska wynika, że Polacy stosują różne strategie oszczędzania na zakupach – kupują w tańszych sklepach, szukają promocji, korzystają z programów lojalnościowych (np. karty seniora) oraz wybierają produkty marki własnej sklepu. Jak podkreślają autorzy badania, nie kupujemy wcale mniej, kupujemy inaczej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Bugaj: Polska nie jest przygotowana na ewentualny kryzys
337 00:02:57.1

Bugaj: Polska nie jest przygotowana na ewentualny kryzys

Długi pozostawione po kryzysie finansowym z 2008 roku w połączeniu ze spowolnieniem w chińskiej gospodarce mogą doprowadzić do kolejnego globalnego załamania. Tym razem rozmiary kryzysu byłby jednak jeszcze większe niż przed ośmioma laty – ostrzegają ekonomiści. Prof. Ryszard Bugaj uważa, że polski rząd nie jest dość mocno skoncentrowany na przewidywaniach i budowie scenariuszy na wypadek ewentualnej recesji. Jego zdaniem Polska skupia się jedynie na realizacji bieżących celów politycznych.

Logo „made in Poland” zachęca Polaków do kupowania
532 00:02:33.8

Logo „made in Poland” zachęca Polaków do kupowania

Ostatnie lata przyniosły rozkwit patriotyzmu konsumenckiego. Polacy coraz większą wagę przywiązują do pochodzenia produktu i chętnie sięgają po krajowe marki, w ten sposób wspierając polskie firmy i gospodarkę. Wzmacnianiu produktów „made in Poland” służy godło Teraz Polska, które rozpoznaje 70 proc. konsumentów. Firmy, instytucje badawcze i samorządy zainteresowane otrzymaniem godła mogą składać wnioski do 22 stycznia.

Galerie handlowe dla reklamodawców
623 00:02:40.9

Galerie handlowe dla reklamodawców

Galerie handlowe to dziś jedne z najbardziej poszukiwanych lokalizacji dla reklamodawców. Ich zaletą jest duża grupa potencjalnych odbiorców reklamy – to klienci, którzy do centrów przychodzą nie tylko na zakupy, lecz także po to, by spędzić tam wolny czas. Jednym z popularnych narzędzi dla reklamodawców są digitale, czyli cyfrowe ekrany. Służą one nie tylko przekazowi marketingowemu. Zarządcy galerii mogą w ten sposób także informować klientów o aktualnych promocjach, wydarzeniach czy zmianach w godzinach otwarcia.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc