Kotanyi w telewizji: inspiracja i kreatywność (wideo)
Opublikowany: 04-05-2009
Pod hasłem "Bez Kotanyi ani rusz" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa przypraw i ziół tej marki. Akcja podkreśla płynące z nich inspiracje i pomysły.
Opublikowany: 04-05-2009
Pod hasłem "Bez Kotanyi ani rusz" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa przypraw i ziół tej marki. Akcja podkreśla płynące z nich inspiracje i pomysły.
Badania mięsa wołowego pod kątem obecności w nim koniny trwają. Polscy kontrolerzy – zgodnie z unijnymi wytycznymi – w ubiegłym tygodniu zakończyli pobieranie ponad 150 próbek do testów. Podobne badania trwają również w pozostałych państwach UE. Wyniki mają być znane w ciągu kolejnych kilkunastu dni.
Zaczęła się kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom Max Sprint (produkowanego przez USP Zdrowie), oparta na nowym haśle: „Skończ z bólem. Szybko”. Pierwszy spot pokazuje ból jako nieproszonego pasażera samochodu.
Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc