Komu podarujesz ostatnią kostkę? - reklama Milki
Opublikowany: 12-05-2015
Z początkiem maja marka Milka rozpoczyna nową kampanię promocyjną. Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą swoją ulubioną czekoladą w nietypowy sposób i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 miliona tabliczek z limitowanej linii klasycznych czekolad 100 g.... jednak bez ostatniej kostki!
TAGI
POLECANE FILMY
-
PKN Orlen sponsorem strategicznym PKOl przez kolejne cztery lata
-
Niewidzialna przemoc – SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków
-
Robert Kubica ambasadorem Alfa Romeo
-
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)
-
Nowy serial kryminalny Polsatu "Rysa" od 15 stycznia premierowo w IPLI