Klipy od internautek w kolejnym spocie „#jakdziewczyna” Always
Opublikowany: 04-03-2015
Z okazji Dnia Kobiet marka podpasek i wkładek Always (należąca do Procter & Gamble) udostępniła kolejny spot pod hasłem „#jakdziewczyna”.
Opublikowany: 04-03-2015
Z okazji Dnia Kobiet marka podpasek i wkładek Always (należąca do Procter & Gamble) udostępniła kolejny spot pod hasłem „#jakdziewczyna”.
Koncern Procter & Gamble zaczął polską odsłonę globalnej kampanii „Like a Girl” związaną z tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. Bohaterką akcji, promującej markę Always, jest biegaczka Karolina Kołeczek.
Startuje globalna wizerunkowa kampania reklamowa podpasek i wkładek Always (produkowanych przez Procter & Gamble), która ma dodać pewności dojrzewającym nastolatkom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „Jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc