KIT KAT reklama
Opublikowany: 24-04-2013
Marka KIT KAT prezentuje nową kampanię i nowy format batona.
Opublikowany: 24-04-2013
Marka KIT KAT prezentuje nową kampanię i nowy format batona.
7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KIT KAT. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na KIT KAT”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem KIT KAT Chunky.
Ostatnie 12 miesięcy było bardzo dobre dla polskiego rynku muzycznego. Rosła zarówno sprzedaż płyt CD, jak i winylowych, a dodatkowo dynamicznie rozwijał się kanał cyfrowy. Dzięki serwisom streamingowym Polacy kupują na płytach coraz lepszą muzykę – mówi dyrektor zarządzający Warner Music Poland. Wśród najlepiej sprzedających się albumów większość stanowią polscy wykonawcy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc