Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”. Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym i orzechowym kremem.
PKO BP jest przygotowany na znaczną obniżkę opłat za płatności kartą – zapewnia prezes banku. Chce zachęcać klientów do transakcji dokonywanych za pomocą telefonów. Jak zapewnia, opłaty związane z płatnościami mobilnymi są na znacznie niższym poziomie. Zbigniew Jagiełło pozytywnie ocenia też nowe propozycje KNF dotyczące kredytów hipotecznych. – To krok w dobrym kierunku, który zwiększa bezpieczeństwo klientów – podkreśla.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc