Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”. Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym i orzechowym kremem.
Na kończącym się dzisiaj posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej pozostawi stopy procentowe na obecnym, historycznie niskim poziomie. I na nim zapewne pozostaną przez najbliższe miesiące, bo na razie nie ma powodów, by je podwyższać. Nie zanosi się także na zmianę polityki Europejskiego Banku Centralnego, który jednak może uruchomić kolejny program pożyczek dla banków, aby utrzymać niskie stopy rynkowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc