Kibice na zakupach promują Narodową Loterię Paragonową
Opublikowany: 10-10-2016
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej Narodową Loterię Paragonową. Jego bohaterami są kibice sportowi.
Opublikowany: 10-10-2016
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej Narodową Loterię Paragonową. Jego bohaterami są kibice sportowi.
W nowym spocie reklamowym IKEA prezentuje pomysły na aranżację rodzinnej sypialni. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy JWT Warszawa, OTO, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC.
W Polsce startuje kampania piwa Heineken „The Entrance” wprowadzająca jego nowe hasło „Open Your World”. Na naszym rynku akcję na zlecenie Grupy Żywiec realizują firmy Leo Burnett, K2 Internet i OMD Macroscope.
Do emisji trafił nowy spot z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik reklamujący program promocyjny SmartDom oferowany przez Plus i Cyfrowy Polsat. Kampanię przygotowały firmy Grey Group, TFP i Media Direction OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc