Kia cee'd: Do zobaczenia w salonie
Opublikowany: 01-09-2009
Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Kia cee'd. Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w salonie" obejmuje telewizję, radio, internet i kina.
Opublikowany: 01-09-2009
Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Kia cee'd. Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w salonie" obejmuje telewizję, radio, internet i kina.
Każdego roku Polska wytwarza około ośmiu milionów sztuk sprzętu AGD, m.in. lodówek, pralek i zmywarek, z czego większość, bo około 80 proc. trafia na eksport. Polskie zakłady radzą sobie bardzo dobrze mimo kryzysu na rynkach odbiorców, którym jest głównie Europa Zachodnia. Nieco gorzej wygląda sprzedaż na krajowym rynku.
3 marca rozpoczęła się kampania reklamowa jogurtów Ale owoc i Aksamitny marki Danone. Akcję, której towarzyszy loteria promocyjna, przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Brands, VML Poland i MediaCom Warszawa.
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Activia Błonnik Plus, nowej wersji jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young and Rubicam, Film Reaktor i MediaCom Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc