Każde krzesło może być inne - reklama katalogu IKEA 2017
Opublikowany: 29-08-2016
Ruszyła kampania wspierająca nowy „Katalog IKEA 2017”. Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Dla wszystkich, którzy chcą żyć po swojemu”, są zwykli ludzie i znani influencerzy. Działania realizują agencje Grey Group Poland, Kalicińscy.com, K2, Performance Media, MEC, Garden of Words i Blue Ivy.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Dwie kolejne edycje „Hotelu Paradise” w TVN7, startują castingi (wideo)
-
„Policjantki i policjanci 18” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 14” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” wiosną lub jesienią w TVN, startują castingi (wideo)
-
Adam Anusiewicz - zmarły uczestnik „The Voice Senior”