"Kawałek soboty każdego dnia" - reklama Bodymax
Opublikowany: 04-10-2017
Ruszyła jesienna odsłona kampanii suplementu diety Bodymax (Orkla Care). Spot promuje aktywację dla konsumentów „14 dni. Odzyskaj energię lub pieniądze”
Opublikowany: 04-10-2017
Ruszyła jesienna odsłona kampanii suplementu diety Bodymax (Orkla Care). Spot promuje aktywację dla konsumentów „14 dni. Odzyskaj energię lub pieniądze”
Rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Colon C, z portfolio Orkla Care
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa suplementów diety Bodymax (produkowanych przez Orkla Care) pod hasłem „Kawałek soboty każdego dnia”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Communication Unlimited i Universal McCann.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc