Kawa i muffinek reklamują Wild Bean Café
Opublikowany: 10-03-2009
W telewizji, kinach i prasie trwa kampania reklamowa kawiarni Wild Bean Café działających na stacjach BP. Wykorzystywany w akcji spot żartobliwie pokazuje zauroczenie kawy i muffinka.
Opublikowany: 10-03-2009
W telewizji, kinach i prasie trwa kampania reklamowa kawiarni Wild Bean Café działających na stacjach BP. Wykorzystywany w akcji spot żartobliwie pokazuje zauroczenie kawy i muffinka.
Spot z udziałem krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza promujący ofertę kanapek w sklepach Wild Bean Cafe na stacjach paliwowych BP
W porównaniu z innymi krajami popularność kawy w Polsce nie jest wysoka. Przeciętny Polak spożywa 2,5 kilograma kawy rocznie, podczas gdy przeciętny mieszkaniec Finlandii – aż 12 kilogramów. Jednak jej sprzedaż rośnie, co odnotowują też stacje benzynowe. W ciągu ostatnich 8 lat na stacjach BP powstało blisko 250 kawiarni Wild Bean Cafe. Każda z nich sprzedaje średnio ponad 100 filiżanek kawy dziennie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc