Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Katarzyna Glinka w mini-serialu Akademia Smaku marki Bosch

1084 2 0 00:00:30.0

Opublikowany: 07-01-2016

Rusza nowa odsłona Akademii Smaku organizowana przez markę Bosch, w której wezmą udział: aktorka Katarzyna Glinka, szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz blogerzy - Tomek Lach i Piotr Ogiński. W ramach projektu zaplanowano m.in. realizację mini-serialu TVP, silną kampanię TV i on-line oraz warsztaty kulinarne.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Poznaj dobroczynną moc owoców w kampanii marki Łowicz
331 00:00:30.1

Poznaj dobroczynną moc owoców w kampanii marki Łowicz

Ruszyła kolejna kampania marki Łowicz, która przypomina o nowości – unikalnych i wyjątkowych na rynku prozdrowotnych dżemach 100% z owoców Łowicz. W kolorowym i dynamicznym spocie telewizyjnym widzimy, jak moc owoców eksploduje z każdego słoiczka w takt wzniosłej muzyki. W efekcie reklama nie tylko oddaje moc działania owoców, a także podkreśla wyjątkowość produktów Łowicz.

TLC przygotowała polską wersję „Something borrowed, something new”. Agata Młynarska: „Sposób na suknię” to program o miłości i relacjach w rodzinie
697 00:02:42.0

TLC przygotowała polską wersję „Something borrowed, something new”. Agata Młynarska: „Sposób na suknię” to program o miłości i relacjach w rodzinie

Uczestniczki programu „Sposób na suknię” na oczach telewidzów będą musiały się zmierzyć z nie lada dylematem – czy w dniu ślubu przed ołtarzem stanąć w nowej sukni prosto z salonu, czy może założyć starą, przerobioną przez projektanta pamiątkę rodzinną. W tym trudnym wyborze pomogą im eksperci. Program oparty jest na amerykańskim formacie „Something borrowed, something new” („Coś nowego, coś pożyczonego”), który można oglądać na antenie TLC od 2013 roku. Do tej pory zrealizowano trzy serie.

Początek czegoś niezwykłego - reklama napoju Nestea
762 00:00:30.1

Początek czegoś niezwykłego - reklama napoju Nestea

W telewizji, radiu, internecie i prasie trwa kampania reklamowa napoju Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Początek czegoś niezwykłego”, odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Starcom, Havas Engage Warsaw i RC2.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc