Kampania telewizyjna centrów handlowych M1
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
Domowy obiad szybko znika z talerzy, bo każdy chce dostać swoją porcję. Przy stole wszyscy są uśmiechnięci i pełni energii. Jak to osiągnąć? Wystarczy pyszny i pełnowartościowy posiłek dla całej rodziny. Efekt pełni smaku i energii gwarantuje Lubella Pełne Ziarno – sprawdza się doskonale we wszystkich ulubionych daniach rodziny.
"Warsaw Shore - Winter Camp" od 26 lutego na antenie MTV Polska
1 października wystartowała promująca markę Łódzkie ogólnopolska kampania reklamowa województwa łódzkiego pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Jest to pierwsza ogólnopolska crossmediowa kampania wizerunkowa tego regionu
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc