Kampania telewizyjna centrów handlowych M1
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
PKP Intercity rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” utrzymaną w nowym schemacie kreatywnym. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Agencja Warszawa i Value Media.
Pod hasłem „Chwalmy się tradycją” w marcu ruszyła świąteczna kampania margaryny Palma w złotym opakowaniu, w której marka pokazuje tradycję spędzania Świat Wielkanocnych oraz nawiązuje do polskiej gościnności. Intensywna kampania prowadzona jest równolegle w TV, prasie, internecie oraz w mediach społecznościowych.
Agencja: Circus DF (Meksyk)
Klient: Greenpeace Mexico
Produkt: walka z zanieczyszczeniem rzek
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc