Kampania telewizyjna centrów handlowych M1
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
Opublikowany: 02-10-2013
Z początkiem października ruszyła ogólnopolska kampania telewizyj-na promująca jesienną loterię, organizowaną we wszystkich centrach handlowych M1.
ANIA WYSZKONI to jedna z najbardziej lubianych osobowości polskiej sceny muzycznej.
Fundusze private equity, inwestujące w spółki nienotowane na giełdzie, zamierzają dokonać masowej ekspansji na rynek polski – wynika z najnowszego raportu kancelarii Baker&McKenzie. Największe zainteresowanie wzbudzają takie branże jak ochrona zdrowia, projekty infrastrukturalne, sieci handlowe i technologie. Przykładem zainteresowania funduszy inwestycyjnych polskim rynkiem jest ich inwestycja w paczkomaty firmy InPost, a także w sieć handlową Żabka.
Rozpoczęła się kampania reklamowa ciasta i babeczek Kopiec Kreta (produkowanych przez Dr. Oetker Polska). Akcja jest prowadzona w telewizji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc