Kampania serka i przekąski Kiri
Opublikowany: 18-02-2015
Ruszyła najnowsza komunikacja serka oraz nowej przekąski pod marką KIRI przygotowana przez agencję Y&R.
Opublikowany: 18-02-2015
Ruszyła najnowsza komunikacja serka oraz nowej przekąski pod marką KIRI przygotowana przez agencję Y&R.
Polacy są coraz bardziej świadomi swoich praw do ochrony danych osobowych. Liczba skarg wzrosła w ostatnich czterech latach prawie czterokrotnie, choć samo prawo się nie zmieniło. Rosnącą świadomość klientów mogą wykorzystywać firmy do budowania swojej pozycji na rynku – zapewniając klientów, że ich dane są dobrze chronione, zdobywają ich zaufanie, a tym samym przewagę nad konkurencją.
Spot prezentujący nowe studio TVP Info
Parówki Berlinki (produkowane przez Animex) są głównym sponsorem nowej edycji talent show Polsatu „Tylko muzyka Must be the Music”. Wspierającą to kampanię reklamową przygotowały firmy Publicis i Human Ark.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc