Kampania serka i przekąski Kiri
Opublikowany: 18-02-2015
Ruszyła najnowsza komunikacja serka oraz nowej przekąski pod marką KIRI przygotowana przez agencję Y&R.
Opublikowany: 18-02-2015
Ruszyła najnowsza komunikacja serka oraz nowej przekąski pod marką KIRI przygotowana przez agencję Y&R.
Spółka telekomunikacyjna Exatel zmienia swą strategię działania. Firma, świadcząca usługi dla największych przedsiębiorstw i instytucji administracji publicznej, myśli o przejęciach i umocnieniu swojej pozycji na rynku. Exatel, którego największym akcjonariuszem jest Polska Grupa Energetyczna, odgrywać będzie też nową rolę w samej grupie.
"Stylowe rewolucje Goka", "Dorota was urządzi", "Pascal po francusku" oraz „Trzy na godzinę” to jesienne nowości kanału lifestylowego TVN Style. Duże zmiany czekają „Magiel towarzyski” i „Miasto kobiet”.
Ponad 1700 mikro, małych i średnich firm skorzystało z możliwości uzyskania kredytu bankowego gwarantowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Banki chwalą program, porównując jego popularność wśród firm do sukcesu „Rodziny na swoim” wśród klientów indywidualnych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc