Kampania napojów jogurtowych Fineasz i Ferb
Opublikowany: 10-10-2012
Kampania napojów jogurtowych Fineasz i Ferb rozpoczęła się w piątek, 5 października.
Opublikowany: 10-10-2012
Kampania napojów jogurtowych Fineasz i Ferb rozpoczęła się w piątek, 5 października.
Zakłady mięsne Henryk Kania poszerzyły swoją linię produktową Maestro o nowe kategorie. Kampania promująca mistrzowską gamę wędlin i kabanosów wystartowała 21 listopada br.
Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem z oferty Spółki Bielmar. Kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? zaplanowano w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.
Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozpoczęła dwie równoległe kampanie. W jednej promuje Gripex Hot Max, w drugiej - nowość w ofercie: Gripex Hot Zatoki. Działania realizują agencje Unlimited i Mets.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc