Kamil Glik reklamuje Blachotrapez jako "dachy wielu pokoleń"
Opublikowany: 08-06-2017
Spot reklamowy firmy Blachotrapez z udziałem piłkarza Kamila Glika. Kampania jest prowadzona pod hasłem "Dachy wielu pokoleń".
Opublikowany: 08-06-2017
Spot reklamowy firmy Blachotrapez z udziałem piłkarza Kamila Glika. Kampania jest prowadzona pod hasłem "Dachy wielu pokoleń".
Spot antyperspirant Rexona Men (produkowanego przez Unilever Polska) z udziałem piłkarza Kamila Glika.
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy Blachotrapez pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Akcję przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.
Ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa marki Blachotrapez pod nazwą „Dachy wielu pokoleń”. Zainaugurowały ją spoty w kanałach TVP oraz telewizjach należących do Polsatu i TVN-u. Działania w ogólnopolskich mediach telewizyjnych potrwają do 5 kwietnia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc