Jysk reklamuje weekendową promocję na Black Friday
Opublikowany: 25-11-2016
Sieć sklepów Jysk wprowadziła weekendową ofertę obniżek cenowych z okazji Black Friday. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
Opublikowany: 25-11-2016
Sieć sklepów Jysk wprowadziła weekendową ofertę obniżek cenowych z okazji Black Friday. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
Pod hasłem „Ponad 100 000 klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” rozpoczęła się nowa kampania sieci sklepów Jysk w osiemnastu krajach na świecie. Działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami Spring i Carat (Dentsu Aegis Network).
„Mapa smaków” będzie pokazywać, jak Michel Moran odwiedza najciekawsze miejsca Wietnamu, gdzie poznaje smak lokalnych potraw. W każdym odcinku wyzywa na kulinarny pojedynek popularnego blogera kulinarnego, którego zadaniem jest kreatywne połączenie tradycji kuchni wietnamskiej i polskiej oraz odnajdywanie orientalnych smaków w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc