Jysk reklamuje weekendową promocję na Black Friday
Opublikowany: 25-11-2016
Sieć sklepów Jysk wprowadziła weekendową ofertę obniżek cenowych z okazji Black Friday. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
Opublikowany: 25-11-2016
Sieć sklepów Jysk wprowadziła weekendową ofertę obniżek cenowych z okazji Black Friday. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.
Pod hasłem „Ponad 100 000 klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” rozpoczęła się nowa kampania sieci sklepów Jysk w osiemnastu krajach na świecie. Działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami Spring i Carat (Dentsu Aegis Network).
Około 70 proc. małych i średnich firm w ogóle nie korzysta z finansowania zewnętrznego. Często problemem w uzyskaniu kredytu są wysokie wymagania, jakie przedsiębiorcom stawiają banki. Dla nich szansą na rozwój firmy może być oferta funduszy pożyczkowych, czyli instrumenty zwrotne finansowane głównie ze środków unijnych. Pożyczyć mogą również ci, którzy dopiero chcą uruchomić swój biznes.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc