Jogurty Jovi Duet promowane hasłem „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
Opublikowany: 04-08-2017
Wystartowała kampania wizerunkowa napojów jogurtowych Jovi Duet – marki z portfolio Lactalis Polska. Hasło kampanii brzmi „Mix taki na dwa smaki"
spot reklamujacy Mistrzowski Zestaw Mastercook
spot z kampanii promującej weekendowe atrakcje turystyczne województwa śląskiego
Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej wykorzystują technologie informatyczne i narzędzia analityczne do usprawnienia działalności. W latach 90. najbardziej innowacyjne były sektory bankowy, ubezpieczeniowy i telekomunikacyjny, teraz informatyzacja postępuje we wszystkich branżach. Inwestycja w system analityczny może zwrócić się już po kilku miesiącach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc