Joanna Horodyńska - Rexona Women
Opublikowany: 04-01-2011
Pod hasłem "Pewność w najlepszym stylu" trwa loteria promująca dezodoranty Rexona Women. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Joanny Horodyńskiej.
Opublikowany: 04-01-2011
Pod hasłem "Pewność w najlepszym stylu" trwa loteria promująca dezodoranty Rexona Women. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Joanny Horodyńskiej.
Z udziałem Joanny Horodyńskiej trwa kampania reklamowa płynu do prania Dreft. Akcję na zlecenie Procter&Gamble przygotowały i realizują firmy Interactive Solutions, Miedacom i Twenty Four Seven PR.
Prognozowany wzrost gospodarczy i poprawiająca się sytuacja na rynkach mogą sprzyjać fuzjom i przejęciom mniejszych podmiotów przez większe firmy. Dotyczy to zarówno Polski, jak i polskich spółek wchodzących na zagraniczne rynki. – Polskie firmy będą szukać nowych możliwości zbytu produktów czy nowych możliwości pozyskania surowców – prognozuje Jerzy Kalinowski, partner w firmie doradczej KPMG.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc