Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują SmartDom jako „domowy program oszczędnościowy”

106 0 0 00:01:00.0

Opublikowany: 14-02-2017

Pod hasłem „domowy program oszczędnościowy” zaczęła się nowa odsłona komunikacji reklamowej SmartDomu, wspólnej oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam tak jak dotychczas są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Komentarze (1) Dodaj komentarz

  1. Frank :
    No, trzeba przyznać, że na smart domie w Plusie można bardzo dużo oszczędzić. nawet blisko 100 zł miesięcznie! A przy założeniu, że w smart dom wchodzą usługi, z których i tak się będzie korzystać, to to jest spora kwota.
    0 0

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank cannes lions dzieci eurobank gospodarka internet inwestycje kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat praca samsung serce i rozum t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc