Jeżyki - Poznaj przyjemność totalną
Opublikowany: 28-02-2013
1 marca br. - pod hasłem Poznaj przyjemność totalną - startuje telewizyjna kampania marki Jeżyki. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Opublikowany: 28-02-2013
1 marca br. - pod hasłem Poznaj przyjemność totalną - startuje telewizyjna kampania marki Jeżyki. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
1 października br. rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki, nawiązująca do akcji promocyjnej „Poznaj przyjemność totalną!”, prowadzonej wiosną br.
W ostatnich latach Provident na polskim rynku stabilnie rośnie. W ubiegłym roku liczba klientów przekroczyła 821 tysięcy, co oznacza wzrost o 4 proc. Zdaniem władz Provident Polska, dobrej kondycji firmy nie zaszkodzi poluzowanie rekomendacji T, dzięki któremu – według bankowców – część kredytobiorców zrezygnuje z usług firm pożyczkowych i powróci do banków. Na sytuację Providenta nie wpłynęła także sprawa Amber Gold.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc