Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Jesteśmy za mało aktywni w poszukiwaniu pracy. Poświęcamy temu maksymalnie dwie godziny tygodniowo

426 0 0 00:02:10.0

Opublikowany: 30-03-2016

Blisko 65 proc. osób deklaruje, że szuka nowej pracy – wynika z badania Pracuj.pl. W poszukiwaniach jesteśmy jednak mało aktywni. Większość osób poświęca na ten cel maksymalnie dwie godziny tygodniowo, a miesięcznie wysyła CV do pięciu pracodawców. Co czwarty badany czeka, aż wymarzona praca znajdzie się sama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

„Nie chcę być strażakiem” - spot promujący zatrudnianie niepełnosprawnych
1002 4 4 00:01:27.6

„Nie chcę być strażakiem” - spot promujący zatrudnianie niepełnosprawnych

Fundacja Integracja rozpoczęła kolejną kampanię zachęcającą do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Akcję, pod hasłem „Nie chcę być strażakiem”, organizacja przygotowała wspólnie z firmami Walk Digital, Walk PR, Lucky Luciano, Sound Tropez, DI Factory i LocoMotiv.

Szara strefa na rynku pracy stanowi już 1/5 PKB
373 00:02:27.2

Szara strefa na rynku pracy stanowi już 1/5 PKB

W 2015 roku szara strefa w Polsce osiągnie równowartość 19,2 proc. PKB. Trzy lata temu było to aż 21,1 proc. Jak zauważa Bogdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, do dalszego zmniejszenia liczby osób pracujących na czarno niezbędne są zmiany systemowe. Najważniejsze z nich to redukcja obciążeń podatkowych i spadek kosztów administracyjnych. Dzięki tym rozwiązaniom Polska osiągnęłaby stan charakterystyczny dla państw zamożnych, gdzie szara strefa jest proporcjonalnie mniejsza.

Nie tylko pracodawca powinien motywować do działania pracowników. Mogą to robić także koledzy z pracy
476 00:03:01.3

Nie tylko pracodawca powinien motywować do działania pracowników. Mogą to robić także koledzy z pracy

Uznanie dokonań pracowników i premie finansowe – to najważniejsze narzędzia motywacyjne w rękach każdego pracodawcy. Zaangażowanie w wykonywanie obowiązków mogą podtrzymywać także sami pracownicy, tworząc dobrą atmosferę w zespole. Jej podstawą powinno być docenianie i chwalenie osiągnięć współpracowników oraz gotowość do pomocy.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc