"Jesteśmy jedną drużyną" - spot PKOL
Opublikowany: 21-12-2017
Polski Komitet Olimpijski na 50 dni przed startem zimowych igrzysk olimpijskich PyeongChang 2018 prezentuje kolejną odsłonę kampanii wspierąjacej polską reprezentację.
Opublikowany: 21-12-2017
Polski Komitet Olimpijski na 50 dni przed startem zimowych igrzysk olimpijskich PyeongChang 2018 prezentuje kolejną odsłonę kampanii wspierąjacej polską reprezentację.
– Sport pod wieloma względami podobny jest do biznesu. Potrzebuje długofalowej strategii, wizji, przemyślanej taktyki działania, wykształcenia i charakteru – twierdzi Jan Kulczyk. Dlatego z jego inicjatywy jako przewodniczącego Rady Patronów Polskiego Komitetu Olimpijskiego doszło do pierwszego spotkania autorytetów polskiego sportu w ramach Okrągłego Stołu Polskiego Sportu. W debacie wzięło udział ponad 100 osób ze świata sportu, polityki i biznesu. W ciągu najbliższych miesięcy zespoły eksperckie ds. strategii, finansowania i legislacji przygotują konkretne rekomendacje, które mają wprowadzić polski sport na właściwe tory.
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mieszanek sałat Fit&Easy. Akcję przygotowały firmy Mucha Film i Media Concept.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc