Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

"Jestem..." - emotikony w reklamie Nikona

270 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 23-11-2016

Spot reklamujący aparaty fotograficzne Nikon, w którym uzupełnieniem hasła "Jestem..." są internetowe emotikony

TAGI

Nikon

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Nikon Generation Image - "Kordale & Kaleb"
134 00:02:12.6

Nikon Generation Image - "Kordale & Kaleb"

Client: Nikon

Agency: McCann NY
Tom Murphy, Co-Chief Creative Officer
Sean Bryan, Co-Chief Creative Officer
Larry Platt, Executive Creative Director
Thomas Sullivan, Group Creative Director
Cameron Fleming, Associate Creative Director
Calvin Lyte, Associate Creative Director
George Katz, Design Director
David Mashburn, Design Director
Kathy Love, Executive Producer
Jory Sutton and Chandler Simms, Integrated Producers
Ryan Fitzsimons, Production Coordinator
Eric David Johnson, Executive Music Producer
Mike Ladman, Music Producer

Account:
Kevin Scher, Group Managing Director; Dana McCullough; Account Director; Daniella Rey, Account Director; Danielle Jimenez, Assistant Account Executive

Strategy:
Steve Zaroff, Chief Strategy Officer; Julien Delatte, Group Strategy Director; Michele Kim, Strategist

Production
Director: Douglas Gautraud
Production Co: Coverdale, Inc.
DP: Luca Fantini

Editorial: The Whitehouse
Editor: Paul LaCalanra
Assistant Editor: David Rothstadt

Color Correction: Fergus McCall at The Mill
Sound Engineer/Mix: Tom Goldblatt @ Audio Engine

Music Company: South Music

Jestem własną wizją świata - reklama aparatów Nikon
31879 00:00:30.0

Jestem własną wizją świata - reklama aparatów Nikon

Nikon kampanią pod hasłem „Jestem własną wizją świata” chce zachęcić pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Jako inspirację marka prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy.

Reklama Nikon Film Festivalu
249 00:00:15.0

Reklama Nikon Film Festivalu

Spot promujący pierwszą polską edycję festiwalu krótkich form filmowych Nikon Film Festival.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc