Jerzy Baczyński o kongresie FIPP w Warszawie
Opublikowany: 20-10-2015
Redaktor naczelny "Polityki" Jerzy Baczyński o 41. Światowym Kongresie FIPP w Warszawie
Opublikowany: 20-10-2015
Redaktor naczelny "Polityki" Jerzy Baczyński o 41. Światowym Kongresie FIPP w Warszawie
Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny na cały rok z 10-procentową zniżką. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”.
Kampania pod hasłem „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” zachęca do zaangażowania się w tegoroczną edycję akcji charytatywnej „Szlachetna Paczka”. Działania w mediach przygotowały firmy Alvernia Studios, NoLabel, AudioNetwork, Mrufka i VML Poland.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc