Jarosław Sobolewski
Opublikowany: 30-04-2009
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
Opublikowany: 30-04-2009
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
O najpopularniejszych formach reklamy internetowej oraz przyszłościowym targetowaniu behawioralnym mówi Piotr Kowalczyk, członek zarządu Interactive Advertising Bureau Polska.
Za sprawą nowej unijnej dyrektywy od przyszłego roku zmienią się przepisy dotyczące handlu w internecie. Zmieni się również polskie prawo w tym zakresie – nowa ustawa powinna być opracowana do 13 grudnia tego roku. Głównym celem dyrektywy jest harmonizacja praw i obowiązków e-sprzedawców na poziomie całej UE. To oznacza, że od 13 czerwca 2014 roku każdy sklep internetowy w UE będzie działał na podstawie jednolitych przepisów prawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc