Jarosław Sobolewski
Opublikowany: 30-04-2009
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
Opublikowany: 30-04-2009
Dyrektor generalny IAB Polska o reklamie w internecie w czasie kryzysu, dominujących trendach oraz doganianiu telewizji przez internet.
O najpopularniejszych formach reklamy internetowej oraz przyszłościowym targetowaniu behawioralnym mówi Piotr Kowalczyk, członek zarządu Interactive Advertising Bureau Polska.
Grupa Zygmunta Solorza-Żaka szykuje się do ostrej walki o klientów. Chce z początkiem 2014 roku udostępnić im tzw. inteligentny system zarządzania domem, w ramach którego oferować będzie telewizję, internet, telefon i inne funkcje, np. związane z monitoringiem czy płatnościami rachunków. W planach jest też wdrażanie w kolejnych latach następnej generacji szybkiego przesyłu danych nawet do 1Gbps – LTE Advanced.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc