Jaki ślad zostawisz po sobie?
Opublikowany: 03-11-2009
Ruszył drugi etap kampanii społecznej 'Jaki ślad zostawisz po sobie?'. Akcja prowadzone w telewizji promuje bezpieczeństwo pracy na wysokościach.
TAGI
Opublikowany: 03-11-2009
Ruszył drugi etap kampanii społecznej 'Jaki ślad zostawisz po sobie?'. Akcja prowadzone w telewizji promuje bezpieczeństwo pracy na wysokościach.
Resort transportu zapowiada, że znaczenie kolei w polityce transportowej będzie rosło. Docelowo na kolej ma pójść 40 proc. środków na transport z unijnego budżetu 2014-2020. Pomóc ma także nowy unijny fundusz "Łącząc Europę".
Spot reklamujący loterię napojów Powerade
Agencja: Mistress (Venice, USA)
Klient: Mattel
Produkt: Hot Wheels
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc