Jak reagować na hejt w sieci? Przytul hejtera
Opublikowany: 16-04-2015
Kampania „Przytul hejtera” kompleksowo podejmuje temat hejtowania. Adresowana jest zarówno do ofiar takich zdarzeń, jak i ich świadków oraz sprawców.
Opublikowany: 16-04-2015
Kampania „Przytul hejtera” kompleksowo podejmuje temat hejtowania. Adresowana jest zarówno do ofiar takich zdarzeń, jak i ich świadków oraz sprawców.
Zapowiedź kampanii przeciwko hejowi #jestnaswiecej
Firma Beko rozpoczęła nową letnią kampanię reklamową, promującą nowe chłodziarki z Technologią NeoFrost. Akcja jest oparta na spocie, w którym możliwości tych urządzeń w humorystyczny sposób pokazują sławni piłkarze klubu FC Barcelona.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc