Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Jak dzielimy kobiety-konsumentki

901 0 0 00:02:47.8

Opublikowany: 08-03-2013

Psychologowie dzielą kobiety-konsumentki na "profesjonalistki", które odczuwają przy nabywniu produktów radość kupowania, bo mają na to środki finansowe, tzw. „zachłanne konsumpcjonistki” – kupujące pod wpływem impulsu oraz „rodzinne panie domu”, które robiąc zakupy stawiają na pierwszym miejscu potrzeby rodziny, na drugim swoje. Co ciekawe, psychologowie podkreślają, że to więcej panów niż pań robi zakupy pod wpływem impulsu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Galerie handlowe dla reklamodawców
364 00:02:40.9

Galerie handlowe dla reklamodawców

Galerie handlowe to dziś jedne z najbardziej poszukiwanych lokalizacji dla reklamodawców. Ich zaletą jest duża grupa potencjalnych odbiorców reklamy – to klienci, którzy do centrów przychodzą nie tylko na zakupy, lecz także po to, by spędzić tam wolny czas. Jednym z popularnych narzędzi dla reklamodawców są digitale, czyli cyfrowe ekrany. Służą one nie tylko przekazowi marketingowemu. Zarządcy galerii mogą w ten sposób także informować klientów o aktualnych promocjach, wydarzeniach czy zmianach w godzinach otwarcia.

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu
329 00:02:23.7

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu

W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania dłużej, w efekcie wydadzą więcej. Dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego sprawia, że sprzedaż wzrasta powyżej 30 proc.

Młodzi klienci wpływają na zmiany w centrach handlowych
225 00:02:46.5

Młodzi klienci wpływają na zmiany w centrach handlowych

Do 2017 roku na polskim rynku przybędzie 2 mln mkw. powierzchni handlowej. Wraz ze wzrostem liczby centrów handlowych widać wyraźną zmianę zachowań klientów. Większość z nich to bywalcy, którzy centra traktują jako miejsca do spędzenia wolnego czasu i chętnie korzystają z ich oferty usług i rozrywki. Z kolei 30 proc. klientów to entuzjaści zakupów. Duże różnice widać także w nawykach zakupowych przedstawicieli pokolenia X i Y. Do wszystkich tych grup centra muszą dostosować swoje oferty.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc