„Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie” w Polsat Viasat Nature (wideo)
Opublikowany: 10-01-2019
12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
Opublikowany: 10-01-2019
12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
Wystartowała nowa kampania Allegro Moda, która obejmuje spoty telewizyjne oraz aktywności internetowe. Działania są kontynuacją wiosennego konceptu #mamswójstyl. Za obie kampanie od-powiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt oraz dom produkcyjny F25.
Wiosennej ramówce TVP2 towarzyszy nowy spot wizerunkowy autorstwa Platige Image i nowa oprawa graficzna. Autorzy postawili na spójny pomysł i prostą, przejrzystą formę.
Z okazji jubileuszu 20-lecia emisji „Na dobre i na złe” Telewizja Polska wspólnie z zespołem produkcyjnym serialu zorganizowała społeczną akcję „Dołóż się do łóżka dla maluszka”. Jej celem jest zbiórka środków na rzecz Instytutu Matki i Dziecka.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc