Intermaché
Opublikowany: 15-09-2009
W telewizja rusza wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché. Akcja pod hasłem "Tanio i świeżo" promuje odświeżony wizerunek tej sieci.
Opublikowany: 15-09-2009
W telewizja rusza wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché. Akcja pod hasłem "Tanio i świeżo" promuje odświeżony wizerunek tej sieci.
reklama supermarketów Intermaché pod hasłem "Świeżo i tanio"
Startuje promocja "Urodzinowa Kumulacja w Intermaché". Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc