Ruszyła kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska)z udziałem Marzeny Rogalskiej, prezenterki Telewizji Polskiej. Za przygotowanie i realizację akcji, pod hasłem „Ceny do wzięcia!”, odpowiadają firmy Duda Polska i MEC.
Od 12 października na antenie telewizji HBO będziemy mogli śledzić serial "Wataha". W głównych rolach grają m.in. Leszek Lichota, Bartłomiej Topa i Magdalena Popławska.
18 marca Cyfra+ ruszyła z nową kampanią wizerunkową pod hasłem 'Jest tylko jedna taka telewizja!'. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu i internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc