„Imprezowy miks” we wspólnej kampanii napojów PepsiCo
Opublikowany: 04-01-2015
Rozpoczęła się wspólna kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo oparta na konkursie pod hasłem „Głosuj na imprezowy miks 2015”. Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, Digital One, Pink Pepper Media, OMD Media Direction i Questia.
POLECANE FILMY
-
Chyra, Figura, Gierszał, Jakubik i Ogrodnik w ósmej edycji kalendarza ATM Grupy, Szymon Brodziak autorem zdjęć (wideo)
-
Player.pl prezentuje zwiastun „Skazanej 3”, premiera serialu 10 listopada (wideo)
-
„Lego Masters 4” od soboty w TVN, Wojciech Łozowski nowym jurorem (wideo)
-
"Autentyczni" w TVN w listopadzie
-
Kobiety na wybory - apelują redaktorki naczelne Burdy