Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Ikea: Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców

362 0 0 00:01:00.0

Opublikowany: 22-01-2015

1 lutego rozpocznie się druga edycja kampanii IKEA „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców”. W ramach akcji IKEA Foundation przekazuje 1 euro na rzecz UNHCR od każdej sprzedanej żarówki LED-owej IKEA. Zebrane środki zostaną wykorzystane głównie na zakup oświetlenia do obozów dla uchodźców na całym świecie, które znacznie przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa oraz warunków życia przebywających tam osób. Fundusze będą też przeznaczone na tworzenie i wdrażanie rozwiązań wykorzysujących energię ze źródeł odnawialnych, a także rozwój edukacji w tych obozach.

TAGI

Ikea

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc