…i jest okazja - reklama Sznaps de Luxe
Opublikowany: 06-10-2014
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Sznaps de Luxe (produkowaną przez Stock Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy K2 i K2 Media.
Opublikowany: 06-10-2014
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Sznaps de Luxe (produkowaną przez Stock Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy K2 i K2 Media.
Producenci napojów spirytusowych prognozują w przyszłym roku wzrost ceny wódki o co najmniej 2 złote na butelce. To skutek podniesienia akcyzy na alkohole mocne, która od stycznia 2014 roku wzrośnie o 15 proc. Zdaniem gorzelników doprowadzi to do zapaści rynku, wzrostu szarej strefy i niższych wpływów do budżetu.
KGHM Polska Miedź S.A. chce zainwestować w ciągu tego i następnego roku aż 6 mld zł. Dotyczy to zarówno inwestycji rzeczowych, jak i kapitałowych. Najważniejsze plany to udostępnienie złoża Głogów Głęboki-Przemysłowy oraz zmiana technologii w hucie miedzi Głogów I. Do tego KGHM wspólnie z Tauronem inwestuje w blok gazowy w Elektrowni Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc