HOW IT WORKS
Opublikowany: 22-03-2012
Już od jutra na rynku dostępny będzie nowy miesięcznik o nauce i technologii "HOW IT WORKS". Przeznaczony dla wymagających, aktywnych czytelników o szerokim wachlarzu zainteresowań.
Opublikowany: 22-03-2012
Już od jutra na rynku dostępny będzie nowy miesięcznik o nauce i technologii "HOW IT WORKS". Przeznaczony dla wymagających, aktywnych czytelników o szerokim wachlarzu zainteresowań.
Już umiem! - nowe czasopismo edukacyjne z cyklu "Disney uczy" dla dzieci w wieku przedszkolnym, poszerzy 8 maja br. portfolio czasopism Egmont Polska. W każdym numerze gry i zabawy dla dzieciaków ciekawych świata, które pokażą, że nauka nie jest nudna.
21 marca br. wystartowała największa w historii marki, wizerunkowa kampania reklamowa Delecty. Celem kampanii, realizowanej w telewizji i prasie, pod nowym hasłem: „Delecta. Wszytsko co kochasz”, jest komunikacja repozycjonowania marki.<br /><br /><br /><br />
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc