Heyah bez brand heroes reklamuje „smartfonowy internet”
Opublikowany: 20-04-2015
W pierwszej kampanii reklamowej taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) autorstwa agencji Brain promowana jest nowa oferta internetu mobilnego.
Opublikowany: 20-04-2015
W pierwszej kampanii reklamowej taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) autorstwa agencji Brain promowana jest nowa oferta internetu mobilnego.
W nowej kampanii reklamowej Heyah na kartę promowane są tanie połączenia do z wybranymi krajami. Jednym z bohaterów akcji jest chłopak z Ukrainy mieszkający w Polsce.
Przedstawiamy kulisy realizacji spotów do trwającej od półtora miesiąca kampanii taryfy Heayah (należącej do T-Mobile Polska) promujące „pierwsze prawdziwe no limit”. Produkcją i postprodukcją reklam zajął się dom produkcyjny Platige Image, a przy akcji pracowały też firmy Brain, Next i Starcom.
Przedstawiamy kulisy realizacji spotów do trwającej od półtora miesiąca kampanii taryfy Heayah (należącej do T-Mobile Polska) promujące „pierwsze prawdziwe no limit”. Produkcją i postprodukcją reklam zajął się dom produkcyjny Platige Image, a przy akcji pracowały też firmy Brain, Next i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc