„HCV Jestem świadom”
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Startuje kampania reklamowa lokaty Happy oferowanej przez Idea Bank. Akcję, opartą na przeboju Pharella Williamsa „Happy”, bank przygotował wspólnie z firmami Koi Studio, Mediavest i Sales&More.
reklama wizerunkowa T-Mobile z hasłem "Sieć największych możliwości"
Na każdy 1000 pracujących Polaków przypada ponad 990 niepracujących. Aż 44 proc. obywateli Polski jest nieaktywnych zawodowo – więcej niż np. w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Część z nich nie może znaleźć pracy, ale większość wcale jej nie szuka. A to oznacza mniej wpływów do budżetu i ZUS-u.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc