„HCV Jestem świadom”
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Spot z Joanną Jędrzejczyk promujących kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) inspirowaną postaciami ze świata Myszki Miki.
Od 3 do 5 godzin dziennie spędza w sieci większość polskich internautów. Z badania przeprowadzonego dla Microsoft wynika, że co piąta osoba korzystająca z internetu robi to przez ponad 6 godzin dziennie. Polacy przeglądają strony internetowe, komunikują się z innymi i tworzą dokumenty. Z internetu korzystamy w pracy najczęściej przez komputer stacjonarny, a w domu za pomocą laptopów. Na razie jedynie 13 proc. internautów używa tabletów. Specjaliści podkreślają, że dla internautów, szczególnie młodego pokolenia, najważniejszy jest mobilny dostęp do sieci w każdym miejscu i o każdej porze.
Emeryturami górniczymi powinni zająć się lekarze medycyny pracy, a nie politycy – uważa prezes Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Według niego obecny system przywilejów górniczych powinien jednak zostać zmieniony. Podstawą jest jednak rzetelne określenie, które zadania wykonywane w górnictwie są szkodliwe dla zdrowia, a które nie. Rząd już pod koniec 2011 roku zapowiedział odebranie części przywilejów górniczych, tak by na emeryturę przechodziły jedynie osoby, które zajmują się bezpośrednio wydobyciem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc