„HCV Jestem świadom”
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Opublikowany: 28-06-2016
Inauguracja kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH.
Rozpoczęła telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów Delikatesy Centrum. Akcję przygotowały agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy Mindshare Polska.
Stefano Terrazzino pomoże Polkom wybrać idealną suknię ślubną. Tancerz został gospodarzem pierwszej polskiej edycji amerykańskiego hitu „Salon sukien ślubnych”. Twierdzi, że jest nie tyle prezenterem, ile osobą wspierającą pannę młodą – niejednokrotnie przyszło mu bowiem walczyć z rodziną dziewczyny. Program będzie można obejrzeć jesienią na antenie stacji TLC.
Od 20 stycznia, w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, będzie można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania, która potrwa do 19 lutego obejmuje również media społecznościowe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc