Harman Kardon - reklama z Jennifer Lopez
Opublikowany: 17-12-2011
spot z Jennifer Lopez reklamujący systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS
Opublikowany: 17-12-2011
spot z Jennifer Lopez reklamujący systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS
Mazowsze próbuje odzyskać stracony czas i przyspiesza budowę sieci szerokopasmowych. Wciąż nie wiadomo, kto zbuduje siatkę liczącą 3,7 tys. km światłowodów. Chętnym w pozbyciu sie "białych plam" jest Exatel S.A. - spółka zależna od Grupy Kapitałowej PGE. Firma posiada już sieć odpowiadającą połowie tego, co zapisano w Europejskiej Agendzie Cyfrowej. Projekt wyceniony jest na prawie 500 mln złotych.
Grześki odświeżają strategię tożsamości marki i ruszają z nową kampanią komunikacyjną opartą na idei: „Bądź Grześki! Chrup swoje!”.
W poniedziałek, 27 lutego telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję 18. sezonu serialu „Policjantki i policjanci”. Serial będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc