Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„H jak HIV” w kampanii przeciw dyskryminacji zarażonych dzieci

368 2 0 00:00:36.5

Opublikowany: 24-03-2015

Wystartowała kampania Fundacji Studio Psychologii Zdrowia pod hasłem „H jak HIV” zwracająca uwagę na trudną sytuację społeczną dzieci zarażonych wirusem HIV. Spot na potrzeby akcji wyprodukowało Koi Studio.

Komentarze (1) Dodaj komentarz

  1. Jerzyk.wroc13 :
    Brak świadomości dotyczącej HIV u dorosłych,stwarza bariery i dyskryminację wobec zarażonych dzieci i nie tylko dzieci.Społeczeństwo nasze jest bardzo,bardzo mało uświadamiane o tej chorobie!!!Szkoda,że nasza telewizja ,reporterzy zajęci są głupotami (za nasze też pieniądze!),zamiast ważnymi dla bardzo wielu osób sprawami,między innymi wirusem HIV!Wiele osób jest nosicielami wirusa HIV ,nie wiedząc nawet o tym, gdyż myślą ,że tylko homoseksualiści i narkomani mogą się zarazić\\\" I TU są w Wielkim Błędzie, oraz Głównie Nieświadomości!!!!!!
    0 1

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank gospodarka internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc