Green-Up: Energia z natury
Opublikowany: 28-10-2009
Trwa telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca napój Green-Up. Akcję pod hasłem "Energia z natury" przygotowały PZL i Universal McCann.
Opublikowany: 28-10-2009
Trwa telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca napój Green-Up. Akcję pod hasłem "Energia z natury" przygotowały PZL i Universal McCann.
W sezonie wiosennym cykle wideo Agnieszki Burzyńskiej, Renaty Kim, Andrzeja Stankiewicza i Bartosza Węglarczyka będą emitowane z nowymi nazwami, opartymi na markach Onetu, „Faktu” i „Newsweeka”.
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa koktajli wieloowocowych Tymbark Fruktajl (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam i dom mediowy Mindshare Polska.
Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc