Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

GRAPHITE 2016 - dodatkowy rok gwarancji

241 0 0 00:00:15.1

Opublikowany: 04-05-2016

Na przełomie kwietnia i maja 2016 Grupa Topex rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanią reklamową marki elektronarzędzi GRAPHITE. Podstawowym nośnikiem są spoty, które wyświetlane są obecnie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych o raz internecie. Kampania skupia się na 3 komunikatach: (1) akcji konsumenckiej, w ramach której klienci otrzymają dodatkowy rok gwarancji, (2) informacji o sklepach i sieciach partnerskich, w których można nabyć elektronarzędzia GRAPHITE w promocyjnych cenach (3) oraz promocji nowej marki przeznaczonej na profesjonalistów – GRAPHITE PRO.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc