Goliath Polska reklamuje grę "Piggy Pop"
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Dziś rusza dwudniowe posiedzenie Rady Polityki Pieniężnej. Na decyzję w sprawie stóp procentowych czekają m.in. rynki walutowe. W ostatnich miesiącach obniżono stopy do najniższego w historii poziomu, łącznie o 1,25 punktu procentowego. Nie musi to jednak oznaczać, że nie będą dalej obniżane.
billboard sponsorski reklamujący sok Fortuna
Allegro rozpoczęło kampanię reklamującą nową usługę Allegro Smart! z rocznym lub półrocznym pakietem dostaw. Reklamy podkreślają, że cena tej usługi jest równie niska jak różnych produktów codziennego użytku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc