Goliath Polska reklamuje grę "Piggy Pop"
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żubr idzie za Żubrem”, przygotowały i realizują firmy Walk, Paralotna, Focus Advantage, MEC, Alert Media Communications i Kalicińscy.com.
Aktorka „Barw szczęścia”, która wraz z kompozytorem Maksem Skibą stworzyła duet Ciemnogrody i wydała płytę, podkreśla, że nie czuje się piosenkarką. Projekt powstał z miłości do muzyki i z przyjaźni, a ona gra po prostu pewną rolę. Ada Fijał we wrześniu planuje koncerty i już myśli o nowych muzycznych projektach.
Brak współpracy państwa z wykonawcami oraz zły podział ryzyka przy inwestycjach infrastrukturalnych doprowadziły do bardzo złej sytuacji w branży budowlanej. W ciągu najbliższych lat pojawią się nowe problemy w związku z zawieszeniem przekazywania 18 proc. akcyzy na drogi oraz reformą OFE. Mimo to do 2020 r. powinna powstać spójna sieć dróg.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc