Goliath Polska reklamuje grę "Piggy Pop"
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Opublikowany: 21-11-2016
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę "Piggy Pop". Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Nowe reklamy Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza toczą się na boisku piłkarskim, gdzie grają zawodnicy w barwach Plusa, Play i T-Mobile. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Metafen (produkowanego przez Polpharmę). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ból jest bez szans!”, odpowiadają firmy K2, Propeller Film i K2 Media.
Plany Ministerstwa Finansów dotyczące objęcia podatkiem dochodowym zysków z tzw. polisolokat zmniejszą ich atrakcyjność w oczach klientów. – Polisolokaty są produktem, który konsumenci cenią sobie właśnie z powodu jego uprzywilejowania podatkowego – mówi Marcin Tarczyński z Polskiej Izby Ubezpieczeń. Jak podkreśla, na skutek obniżek stóp procentowych, już teraz sprzedaż tych produktów spada.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc