GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy”
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
We wtorek, 15 stycznia 2019 roku o godz. 21.00 TVP1 rozpocznie emisję nowego cotygodniowego cyklu reportaży „Głębia ostrości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że podobną formułę do nadawanej w TVP Info audycji „Z bliska”, której ostatni odcinek wyemitowany zostanie 13 stycznia.
Bank Millennium - reklama Dobrego Konta
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą zaangażowanie spółki w sponsorowanie różnych dyscyplin sportu. Akcję przygotowała wspólnie z agencją Video Ex Machina.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc