GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy”
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
Urząd Komunikacji Elektronicznej planuje przeprowadzenie w ostatnim kwartale roku aukcji na częstotliwości 800 MHz. To cenne dla operatorów telekomunikacyjnych pasmo, które umożliwi szybki przesył danych. Jego wartość jest jeszcze większa przez to, że to na razie ostatnie wolne częstotliwości, które trafią na rynek. Jak podkreśla prezes UKE, Magdalena Gaj, ich sprzedaż oprócz celu fiskalnego i inwestycyjnego ma również cel społeczny, którym jest zapewnienie wszystkim Polakom dostępu do szerokopasmowego internetu.
Spot reklamujący nowe kawy ziarniste marki Jacobs: Jacobs Crema i Jacobs Espresso
W poniedziałek 20 października br. rusza nowa strona główna portalu Onet. - Wzmacniamy na niej możliwość personalizacji i eksponowania autorów, w tym twórców z programu OnetAutorzy - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Lech, head of online publishing w Grupie Ringier Axel Springer.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc