GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy”
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa Škody Yeti. Akcję pod hasłem „Miejski. Ale z pazurem” przygotowały firmy Change Integrated i MediaCom Warszawa.
Firma ubezpieczeniowa Proama zaczęła kampanię reklamującą polisę mieszkaniową obejmującą szereg świadczeń dodatkowych. Akcję, prowadzoną w radiu, przygotowały agencja Change i dom mediowy Carat Polska.
Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc