GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy”
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
Opublikowany: 14-02-2019
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
23 lutego 2015 roku ruszyła kampania społeczna „Bohaterowie” przygotowana przez Fundację Dorastaj z Nami. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na rolę służb publicznych w Polsce i na kwestie odpowiedzialności społecznej za losy rodzin tych, którzy w swojej codziennej pracy narażają za nas życie. To również początek dyskusji społecznej, o tym, czym dzisiaj jest patriotyzm i kim są współcześni bohaterowie. Kampania została objęta honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka, ministra Marka Michalaka.
Wyemitowana w „Dzień dobry TVN” relacja Filipa Chajzera z imprezy modowej demaskująca niewiedzę jej uczestników wbrew zapowiedziom nie pokazuje żadnego, nawet trochę znanego blogera.
Spot z udziałem Conrado Moreno promujący tegoroczną odsłonę promocji Loteriada organizowanej przez Totalizator Sportowy
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc