Gdańsk. Tu się żyje! - Basia Ritz
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Z początkiem lipca ruszyła nowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl (należącego do firmy Affinitas GmbH). Spoty na potrzeby akcji przygotowało niemieckie studio Film Deluxe.
Cyfryzacja radia jest nieuchronna, przekonuje przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, choć – jego zdaniem – będzie to proces dłuższy i trudniejszy niż cyfryzacja telewizji. Rada pracuje nad tym, jak wdrożyć nową usługę na polskim rynku. Swoje pomysły na to ma również Polskie Radio. Wątpliwości mają jednak zarówno najwięksi rynkowi gracze, jak i nadawcy lokalni.
Firma HTC ruszyła z kampanią pod hasłem „Uruchom swoją hipermoc” promującą smartfona HTC U12+. W reklamach występuje znany mówca motywacyjny Mateusz Grzesiak.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc