Gdańsk. Tu się żyje! - Basia Ritz
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Opublikowany: 22-02-2018
Trwa druga odsłona kampanii „Gdańsk. Tu się żyje!". O tym, dlaczego wybrała Gdańsk jako miejsce do życia opowiada Basia Ritz, zwyciężczyni programu "Master Chef".
Sklep internetowym Answear.com właśnie wystartował z nową kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Pod hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem" ruszyła nowa kampania reklamowa ketchupu Heinz.
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mieszanek sałat Fit&Easy. Akcję przygotowały firmy Mucha Film i Media Concept.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc