Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Frugo reklamowane jako owoc kultury

1074 0 0 00:00:45.0

Opublikowany: 15-05-2013

Pod hasłem „Owoc kultury” rusza nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcję - obejmującą telewizję, outdoor i internet, przygotowały i realizują firmy PZL, Mindshare Polska, FaceAddicted i BrandLab.

Komentarze (0) Dodaj komentarz

Nikt jeszcze nie dodał komentarza.

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci gospodarka internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc